Helg!

Skönt med en helg utan en massa måsten. Fast man blir samtidigt rädd över hur snabbt en dag kan försvinna utan att man gjort något särskilt..
Igår läste jag ut boken Det bästa från två världar av John O'farrel, riktigt bra och rolig bok! Rekommenderas!
Jag bjöd mina kusiner på 89:an glasstårtan jag gjorde för ett bra tag sedan. Den uppskattades riktigt mycket, min 6 åriga kusin beställde 40 sådana tårtor till nästa gång de skulle komma och hälsa på haha.
Sen har det blivit lite fördelsedagsfest för Nivi och utgång med massa dans. Kuligt!
After work med Soundtrip på Bahnhof i fredags har också hunnits med, det var också roligt.
Nu ska jag ut i fina vädret, pussa på kaninerna, ta in dem från rastgårdarna sen ska jag nog vara hurtig och springa ner till stranden :)
Tack care!

Kommentera här: