i Korren

En av de underbara sakerna med att bo i korridor är att man aldrig riktigt vet hur kvällarna kommer bli. Igår till exempel är jag kom hem på kvällen så satt Daniel och Daniel på Daniels rum och typ väntade på mig, för Daniel skulle prata med mig om styrelseuppdrag i kåren. Så där hade vi ett möte där kårens framtid diskuterades. Och jaa jag har tagit på mig ett styrelseuppdrag i kåren. Får se om jag blir invald på torsdag...



Kvällen slutade inte där utan sen blev det teparty inne i andra Daniels rum med andra Daniels champangehonung till. (Daniellerna kan vara förvirrande) Där lyssnade vi tre på klassisk musik och googlade fram olika instrument och hur mycket det kostar att köpa dom. Tittade bland annat på harpa, säckpipa, flygel och viriginal. Så det var en kväll, helt otippad..

Denna kvällen så kom jag hem från träningen och hela tvrummet var fullt av lingare och andra som såg matchem mellan Sverige-Holland. Jag joinade, hejade och åt chips. Yes vi vann!

Kommentera här: