Megaweek

Jag överlevde! Veckan då typ alla delar av mitt liv trycktes ihop på sju dagar. Ni vet den där "matta of life" jag har snackat om nån gång.. Jag ser mitt liv som en trasmatta och denna veckan har den då haft alla färger inlindande i varandra. Veckan som står framför mig nu kommer vara mer enfärgad - skol och pluggfärgen..

Svårt att summera denna veckan och lyckas göra den rättvis.. Här är några punkter från veckan iaf!
* Jag har blivit döpt och fått mitt kårnamn. Durafjäll. Passande namn tycker jag!
* Varit på en jättefin begravning och gråtit i floder
* Hjälpt till på kaninhoppnings SM i Hässleholm, lyckat arrangemang spec invigningen, kul att vara med på en kant igen.
* Druckit vin med mormor, mysigt, borde hälsa på oftare..
* Konsert med Dan Laurin, en av världens bästa blockflöjtister
* Dansat loss på pabben :)
* Städat kaninburar

Kommentera här: