Friday!

Då var det fredag igen! Sitter i skolan och ska skriva veckorapporten från gruppen eftersom jag är sekreterare denna veckan, men jag orkar inte nu. är alldeles för hungring för att orka öppna ett word dokument och sätta igång med skrivandet.

Idag har vi haft redovsining av modellerna och våra visualiseringar. Vår grupp fick mycket bra kritik för våra modeller, helt oväntat men va bra det känns när man får beröm för något. Helt annan energi än när man får dålig kritiserande kritik. Mitt fotomontage var inte kritikernas favorit precis, de tyckte att det var alldeles för mycket information inslängt och att den följer trenden från alla arkitektfirmor som finns idag med säljande bilder.  

Jag håller med men tar inte åt mig kritiken, eftersom mitt syfte med denna bilden var just att att göra en sådan bild, mest för att se att man kan göra det i programmet. Glad över att jag faktiskt lyckades när jag i början på denna veckan knappt hade en aning om hur jag skulle jobba i photoshop. Så nu känner jag mig mer arkitektig med lite photoshopkunskaper i bagaget!

De bilder de tyckte var bäst var svartvita med ytterst få element, lite tråkigt kan jag tycka.

Så här blev det i alla fall :)

Kommentera här: