DONE!!

Igår skrev jag sista provet i skolan, ekologi. Tre timmar, med definitionsfrågor, diskussions frågor, diagram mm. tror det gick helt okej! Så nu är jag klar med skolan! Känns konstigt, wow jag är klar! Och har bara en dag kvar i Winnipeg nu, på torsdag bär det av med tåget. På måndagkvällen blev det först middag på en mongolisk restaurang, jättegod mat som man helt bestämde vad man vill ha, vilken sås och vilka kryddor. Det var Nikos sista kväll. Jag och Shima åkte hem tidigare för att vi skulle till larkarnas graduation partys efterfest. Det var i Konserthuset och väldigt fint. Jag och isadora åkte in där tillsammans och där träffade vi hela studiogruppen som nu tagit bachelorexamen efter fyra års studier, japp det läser fyra år här först och sedan två års master. Så vi firade tillsammans med dem, dansade, drack driknar och s farväl framåt slutet av kvällen. Ytterst sorgligt. Jag har haft en så bra tid tillsammans med studiokompisarna, Toronto och Austin har gjort att vi kommit nära varandra tillsammans med slit, långa dagar och kvällar i studion.
 
 

Kommentera här: