Pin Up

Imorgon är det presentation day av projektet. Idag var det pin up av vårt arbete och sätta allt iordning inför imorgon. Oj kommer bli en stor prensentation! Men jag blir inte så nervös nuförtiden så det känns helt okej just nu. Jag har övat ordentligt på presentationen och presenterat för kompisarna ikväll. Jag brukar bli nervös precis när jag sk prata, men bara huvudet hålls kall så kommer allt gå bra. Alla i min studio är så duktiga, har jobbat hårt och gjort fina projekt. Svårt att veta för mig som utbytesstudent att veta vad kritikerna kommer tycka är viktigt eller inte. Får se. Lite bilder från senaste studiotiden och från förberedelserna från idag.
 
Brian och Mengi provar Lakrisal, inte så gott tydligen. Kai provade det innan och tyckte inte heller om det, men nu kunde han mest glädja sig å de andras reaktion haha!
Sen fick jag smaka på något kinesiskt, torkad tofu med bbq smak. Det var gott! smakade som torkat kött.
Isadora och Kai en sen natt i studion. Mycket trams och skoj.
Min presentation.
Där framme ska man stå imorgon!
Mappa Mundisarna ska också upp.
Min Mappa Mundi visar hur min kännedom av Winnipeg ökar med det fem första veckorna.
Isadoras Mappa Mundi är helt fantastisk!
Kai gör en park för bin :)
 
 
 
 

Kommentera här: