Hemma

Borta bra men hemma bäst!
 
Resan hem var lång men gick bra. Ganska trött på att flyga nu får jag erkänna. Flyget mellan Chicago och München var lite försenat så jag hann inte med flyget till Köpenhamn, men hade tur att ett annat flyg gick bara en timme efter som jag kunde ta. På Kastrup möttes jag av världens finaste Alexander med världens finaste skylt! Kändes som att jag tagit studenten igen. Lycka! Vi åkte hem till Helsingborg och Alex bjöd på grillat med potatisgratäng och vin. Himmelskt gott efter alla tråkiga bagels och hamburgare man har käkat där borta. Härligt att träffa familjen igen och kaninerna och katten. Har sprungit ner till kära havet och njutit av våren.
 
Lite konstigt att vara hemma, man går liksom ganska rastlös och vet inte riktigt vad man ska ta sig för. Men så brukar det vara när man har haft fullt upp och plötsligt får ledigt.
 

Kommentera här: