Startat

Första veckan med exjobbet är snart slut. Många fler veckor framför mig. Njuter av att kunna styra över sin egen tid och jobba med ett ämne som man själv har valt och tycker är intressant. Lågan är fortfarande uppe kan man säga. Men jag misstänker att det kommer gå upp och ner i arbetet. Jag känner redan nu att man inte kommer ha tid till för mycket utsvävningar och ledighet i arbetet, det kommer krävas mycket av en. Speciellt när jag ska på praktik och tanken är att jag ska slutföra detta i sommar. Kommer bli utmanande antar jag, när det är sommar och mycket annat som lockar.. I veckan som gått har man försökt komma in i vardagslunket igen efter julledigheten och inlämningar och presentationer från förra kursen. Jag har varit i Alnarp varannan dag och det har varit lagom. 

Kommentera här: